Moduł CRM
Moduł CRM przeznaczony jest do gromadzenia i zarządzania
informacjami o kontrahentach oraz działalności związanej z
relacjami z tymi kontrahentami.
Zasadniczym elementem CRM-u jest rejestracja zadań oraz zdarzeń
powiązanych z kontrahentami. Zdarzenia rozumiane są jako fakty,
które zaszły w naszych relacjach z kontrahentem – może to być
np. notatka z rozmowy telefonicznej lub fakt otrzymania pisma od
klienta. Przez zadania rozumiane są sprawy, które należy wykonać
– np. spotkanie z klientem, wysłanie materiałów marketingowych
itp.
Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i
zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w
projekty. Natomiast grupa projektów związanych z wieloma
klientami, ale mających wspólny cel może zostać połączona w
kampanię.
Dodatkowo moduł CRM oferuje funkcjonalność obsługi zleceń
serwisowych. W programie można zarejestrować urządzenia
przyjmowane do serwisu, zlecenia napraw i planowane przeglądy.
Dla każdego serwisowanego urządzenia dostępna jest historia jego
napraw.
Zadania i zlecenia trafiają do kalendarza operatora, który może
być informowany o przydzielonych zadaniach za pośrednictwem
poczty elektronicznej.
Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z
pozostałymi modułami systemu ERP. Wszystkie moduły systemu
korzystają ze wspólnej bazy klientów, możliwe jest powiązanie
dokumentów handlowych i księgowych z poszczególnymi zadaniami,
zdarzeniami i zleceniami serwisowymi (np. dokumentu RW
wykorzystanych do naprawy części).