| |
Cloudmark Desktop
CECHY PROGRAMU
Łatwość obsługi
Po zainstalowaniu Cloudmark Desktop jest gotów do działania. Program do efektywnego blokowania spamu nie wymaga skomplikowanej konfiguracji, tworzenia
antyspamowych reguł ani czarnych list.
Pełna integracja z MS Outlook i Outlook Express
Program Cloudmark Desktop w pełni integruje się z programami MS Outlook i Outlook Express. Niepożądane wiadomości automatycznie trafiają do specjalnie
utworzonego folderu SPAM. W zależności od preferencji użytkownika mogą być też jedynie oznaczane jako spam lub od razu trafiać do folderu „Usunięte”
(opcja dostępna w wersji dla programu MS Outlook).
Możliwość ręcznego blokowania i odblokowywania wiadomości
Jeśli użytkownik uzna jakąś wiadomość, która dotrze do jego skrzynki, za spam, może ją zablokować przy pomocy przycisku zintegrowanego w pasku narzędzi
Outlooka. Wiadomość o jego wyborze zostanie przesłana do centralnej bazy Cloudmark i zostanie uwzględniona przy działaniu systemu dla całej Społeczności
Cloudmark. Analogicznie, jeśli zdarzy się, iż do folderu SPAM trafiłaby ważna wiadomość, można ją prosto odblokować jednym kliknięciem.
System budowania reputacji
By zapobiec nadużyciom i próbom oszukania Społeczności Cloudmark przez spamerów, wprowadzono system sprawdzania wiarygodności poszczególnych użytkowników.
Jeśli dany użytkownik blokuje spam, a odblokowuje wiadomości błędnie sklasyfikowane, wtedy jego reputacja rośnie. Im większy poziom reputacji tym danego
użytkownika, tym bardziej jego głos liczy się przy klasyfikowaniu danej wiadomości jako spam przez cały system Cloudmark. Tak skonstruowany system sprawia,
iż fałszywe wskazania spamerów chcących oszukać system, są ignorowane.
Przejrzyste statystyki
Cloudmark Desktop pozwala na analizę skuteczności w odniesieniu do indywidualnych użytkowników oraz dla całej sieci Cloudmark. Użytkownik może w dowolnym
momencie sprawdzić ilość zablokowanych wiadomości spamowych, ilości dostarczonych wiadomości prawidłowych, a nawet poznać szacunkową kalkulację czasu
i pieniędzy, zaoszczędzonych dzięki programowi Cloudmark Desktop.
Cloudmark Immunity
Cloudmark Immunity - skuteczna ochrona przed spamem i phishingiem dla przedsiębiorstw gwarantująca blisko stuprocentowy
poziom efektywności i automatycznie dostosowująca się do preferencji firmy i poszczególnych pracowników. Program przeznaczony do ochrony serwerów
poczty elektronicznej oraz bramek pocztwoych.
Zalety programu:
- automatyczne blokowanie spamu i prób phishingu,
- blisko stuprocentowa skuteczność,
- umiejętność automatycznego uczenia się preferencji firmy i jej poszczególnych pracowników,
- identyfikowanie spamu z wykorzystaniem informacji zwrotnych od ponad miliona użytkowników systemu Cloudmark,
-
technologia wielowymiarowych map genetycznych (E-mail Genetic Mapping) automatycznie rozpoznająca nowe rodzaje spamu,
- szczegółowe i przejrzyste statystyki,
- łatwa administracja.
Cloudmark Server Edition
Cloudmark Server Edition - kompletna ochrona przed spamem i atakami phishingu dla serwera Microsoft Exchange.
Zalety programu:
-
automatyczne blokowanie spamu i prób phishingu,
-
blisko stuprocentowa skuteczność w wykrywaniu spamu,
-
identyfikowanie spamu z wykorzystaniem informacji zwrotnych od ponad miliona użytkowników systemu Cloudmark
-
technologia wielowymiarowych map genetycznych (E-mail Genetic Mapping) automatycznie
rozpoznająca nowe rodzaje spamu,
-
dedykowany folder SPAM w programie MS Outlook,
-
wyeliminowana konieczność konfigurowania, tworzenia reguł i czarnych list,
-
szybka i prosta instalacja na serwerze MS Exchange,
-
skanowanie folderów publicznych,
-
nie wymaga dokonywania zmian na komputerach użytkowników.
Cloudmark
Dlaczego potrzebne jest rozwiązanie antyspamowe?
Spam jest to wiadomość wysłana do jednej lub wielu skrzynek pocztowych, zawierająca informacje komercyjne, na którą otrzymanie nie zgodził się
adresat. Wśród największych czynników szkodliwości spamu możemy wymienić:
- spowalnianie działania serwerów, które potrzebują więcej czasu na przetworzenie spamu
- stratę czasu poszczególnych użytkowników Internetu, którzy muszą czytać i kasować niepotrzebne wiadomości
- zatykanie się łącz i blokowanie miejsc na twardych dyskach
- podwyższenie kosztów za czas połączenia z internetem
- naruszenie prywatności odbiorców, ponieważ często zawiera treści których nie życzyliby sobie oglądać np. obraźliwe, pornograficzne,
nieodpowiednie dla dzieci
|